Kalorynka                  Skontaktuj się z nami!

Nie pamiętasz hasła?

Dieta

Strasznie smaczne Halloween!

buuuu! Cukierek albo psikus? A może zamiast cukerków przekąski mrożące krew w żyłach? Zaskoczcie swoich przyjaciół i rodzinę przygotowując pyszne dania przypominające mumnie, pająki i duchy. Halloween musi być strasznie... pyszne :) Więcej

Placeholder

WRZESIEŃ MIESIĄCEM MIODU

Czy wiesz że, istnieje, co najmniej 40 typów miodu - każdy z nich ma charakterystyczny smak i unikalne właściwości? Ciemniejszy miód ma tendencję do wyższych poziomów przeciwutleniających, natomiast miód z jednego gatunku roślin zwykle ma najniższy indeks glikemiczny  Wrzesień jest miesiącem odkryć więc wspólnie odkryjmy korzyści zdrowotne wynikające ze spożycia jednej z najstarszych substancji słodzących na ziemi. Ruszajmy... Więcej

Placeholder

TRELE MORELE

Pełne zapachu i słodyczy, złoto-pomarańczowe morele są kolejnym letnim przysmakiem pochodzenia azjatyckiego. Kuszą słoneczną skórką, aksamitnym miąższem oraz słodkim, nieco piżmowym smakiem przypominającym mieszankę brzoskwini oraz śliwki. Jakie właściwości kryją się pod mięciutką skórką?Więcej

Placeholder

SAŁATKA Z BOTWINKĄ I MORELAMI

Sałatka to idealne danie do pracy, szkoły czy piknik. Owoce i warzywa dostarczają witamin, które ożywiają umysł i ciało. A połączenie moreli i botwinki gwarantuje podniebieniu niepowtarzalne doznania. Warto spróbować! Więcej

Placeholder

15 cudownych właściwości pyłku pszczelego

O tym że miód jest pyszny i ma właściwości lecznicze wiedzą dzieci oraz dorośli. Drogocenne składniki wzmacniające serce, kojące nerwy, zwalczające bakterie i zwiększające odporność, doceniane są od wieków. Jednak ostatnio coraz większą uwagę zwraca się na pyłek pszczeli. Popularny, złoty, smaczny, ale czy tak skuteczny jak miód? Sprawdź jakie właściwości skrywa pyłek pszczeli. Więcej

Placeholder

Zakwaszenie organizmu

Często czujesz się ociężały, znużony i wyczerpany? Stres, napięcia nerwowe oraz przemęczenie towarzyszą Ci każdego dnia? Narzekasz na brak energii, a Twoje ruchy są powolne? Notorycznie walczysz z przeziębieniem? Twoja skóra, stan paznokci i włosów są w kiepskim stanie? A może nawet po przespanej nocy odczuwasz zmęczenie? Sprawdź co może być tego przyczyną.  Więcej

Placeholder

WPŁYW SKŁADNIKÓW DIETY A ZAPOTRZEBOWNANIE NA WODĘ

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Czy wiesz, że dieta jaką stosujesz ma znaczny wpływ na ilość wody jaką potrzebujesz? Oprócz wysokich temperatur i wzmożonej aktywności fizycznej, składniki odżywcze także mogą prowadzić do zwiększonej utraty wody z organizmu. Sprawdź kiedy warto sięgnąć po dodatkową szklankę wody, aby nie doprowadzić do odwodnienia. Więcej

Placeholder

DOMOWE WODY SMAKOWE

Lubisz wodę, ale tylką tą w wersji smakowej? jednak zdajesz sobię sprawę, że jest ona pełna pustych kalorii i niezdrowego syropu glukozowo- fruktozowego? Mamy dla Ciebie idealną propozycję wody, którą łatwo przygotować samemu w domu ,ponadto  smakuje wybornie - owocowo i pozwola łagodzić niektóre objawy chorobowe. Więcej

Placeholder

Woda - ile powinno się jej pić?

Woda jest bardzo ważnym elementem codziennej diety, chociaż nie stanowi źródła energii czy składników pokarmowych. Spełnia jednak w organizmie wiele ważnych funkcji, umożliwiając jego prawidłowe funkcjonowanie. Wystarczy wspomnieć, że jest głównym składnikiem ciała. W zależności od wieku, może stanowić od około 45 - 75% masy ciała człowieka!Więcej

Placeholder

SAŁATKA Z KALAREPY

Chrupka, w kolorze pistacjowym, a w smaku delikatna, słodkawa i soczysta – kalarepa. Obok rzodkiewki i szczypiorku, to zapowiedź nadchodzącego lata. Jednak swym smakiem cieszy nas aż do jesieni. Wczesne delikatniejsze kalarepki, świetnie nadają się do delektowania na surowo, więc warto tworzyć z nich sałatki. Oto mała, kalarepkowa inspiracja na jutrzejszy lunch. Więcej

Placeholder